2016/04/27

Cheki.




    Small instant camera. It’s called a "Cheki". It is the first time I used "Cheki". I took
    a photo of DSLR camera. I really like this. After that, I went out to eat with a friend
    that I hadn't met in a while. 
  以前からずっと興味があった「チェキ」を初めて使用させてもらいました。側にあった
  一眼レフカメラを撮ってみました。なかなかいい感じに撮れたのでお気に入り❤
  台紙を作って飾りました。チェキがますます欲しくなりました~
  その後、雰囲気の良いカフェを教えてもらったので一緒にランチを食べました。

0 件のコメント: