2016/12/13

Good news this year too!! 2016. mini album.

 


    Good news!! I challenged myself to "Christmas contest 2016". I received home
    delivery service the other day. I received the mini album prize. It's surprising!!
    Prize is paper of "AMERICAN CRAFTS" and "My Mind’s Eye", Acrylic Stamps,
    Envelopes, Glue Dots, and ribbon. I'm so happy. Thank you for choosing my work.
 クリスマス会作品コンテストのミニブック部門に挑戦しました。嬉しいことに3年連続、
  今年も選んでいただきました。今回はミニアルバム賞を受賞。賞品は「AMERICAN
    CRAFTS」の英字ベラムと金ボーダーのペーパー、「My Mind’s Eye2016クリスマス
  柄ペーパー、「AMERICAN CRAFTS」のアクリルスタンプ、「PINK PAISLEE」の
  封筒、グルードッツ、レースのリボンでした❤ クリスマス会の展示時もHPにも裏面が
  選ばれていたので、ちょっと不思議でしたが(^^
  選んでいただきありがとうございました!!

0 件のコメント: