2015/04/19

Sending a gift, and Bamboo shoots.


   
    Photo stand box. This is a "sending a gift". I really struggled before choosing this.
    Well …maybe he likes Disney. So it’s Mickey Mouse! The letters from your friends
    are in the drawer. I had the letter written by everyone. Please continue your
    performance at the new work place. Let’s go out for a meal or something again. 
  送別の品。ディズニーが好きだったと思うので、ミッキーマウスをメインに写真
  スタンドボックスを作りました。引き出しの中には、お願いして書いてもらった彼の
  同僚からの手紙が沢山入っています。風邪をひかれていたので、生姜茶も入れました。
  新しい職場でも楽しく過ごして下さい(^o^)
   
    She gave me a wonderful present. Bamboo shoots. This is the best time of the year
    for bamboo shoots. Thank you so much. 
  旬の筍をいただきました。羨ましことに、ご自宅の敷地内で沢山取れるそうです。
  ありがとうございました。

0 件のコメント: