2015/03/14

Awaji Hanahaku 2015, and Sannomiya collection.


   
    Seven more days till Awaji Hanahaku 2015. 15 years ago, I went to Awaji Hanahaku.
    We were surrounded by beautiful flowers. We had played taking picture. 5 years ago,
    I went to International Flower exposition of Taiwan. Policeman of crowd control was
    very kind. He was on guard at the Teresa Teng booth. He showed me every kindness.
    Flower is filled with nostalgic memorise. Flowers are beautiful!! I want to go to Awaji
    Hanahaku 2015. 
 「淡路花博2015花みどりフェア」まであと1週間。メインテーマは「人と自然の共生の
  ステージ」です。2000年に「淡路花博」に行き、美しい花々に囲まれて友達と沢山の
  写真を撮ったことを思い出しました。2010年は「台北国際花の博覧会」を見に台湾にも
  行きました。テレサテンさんのブースにいた警察官の方がものすごく親切で素敵な人
  だったことも思い出しました❤ 花を見ると色々な思い出が蘇ります。

   
    Kobe sannomiya collection. Fashion show of spring and summer clothes was held.
    It looks like it's going to get warmer next week. I'd better get the spring clothing
    ready. 
  三宮コレクション。春夏服を着たモデルさん達がセンター街に作られたランウェイを
  歩いていました。黄色が流行り?

0 件のコメント: