2015/03/06

Message tag.


   
    Product by request. Workshop. "Tag". Celebration for graduation. She hoped to write
    message to graduates. We made the tag to give to graduates. Contents are a lot of
    messages, and pictures. Design is cool and chic. We made wholeheartedly.
    March 10th is a graduation ceremony. Congratulations on your graduation. This
    program is a work of learning special support class. 
  卒業祝いのメッセージが書けるものをご希望でした。色紙ではなく、メッセージタグに
  しました。クラス全員と先生方からのメッセージやLサイズの写真3枚などを綴じて
  います。皆で心を込めて作りました。写真と彼の雰囲気に合わせて、時間の流れを時計
  で表した少し渋めの色柄です。卒業おめでとうございます。
 
  I got a present. These are canele of Daniel, and souvenir of Oita Prefecture. It looks
   good. Thank you so much. 
  芦屋ダニエルのカヌレと大分県の福味屋「ちりめんの花(ゆず入り)」をいただきました。
  早速いただきました。美味しかったです。ありがとうございました。

0 件のコメント: