2014/11/09

"Campaign of flower in Hyogo 2014" and KitKat.



    A malfunction occurred in that "Blogger blog" of Japan. Here we go again. Blogger
    blog was unavailable and not accessible. Now blogger can connect. Have you solved
    the problem? 
   ブロガーに接続できない不具合が発生し、サイト閲覧が出来なくなっていました。
   また私だけかと思ったら、そうではなかったようです。今試してみたら接続ができた
   ので、昨日の記事からアップします。

 
  I went to the "Campaign of flower in Hyogo 2014". Flower garden was used the
   flowers of Hyogo Prefecture. Beautiful flowers!! I want to keep staring flowers.
   But, this event today was only. 
 「贈ろう*飾ろう ひょうごの花キャンペーン 2014」に行きました。こちらはフラワー
  モニュメント。兵庫県産の花が使用されているそうで、とても美しい花々でした。
 「2015ジャパンカップ近畿ブロック代表選考会」予選作品の展示も行われていました。
  変わった形や材料を使用した花束にしておけばOK??という感じの作品が多かったです。


  
   I got orange cocktail of KitKat. This is sold only in Tokyo store. "KitKat Chocolatory"
   is Takagi chef is a supervising editor. KitKat specialty store is only in Japan in the
   world. Orange and chocolate are best combination!! Thanks. 
 東京店舗限定キットカットのオレンジカクテル風味をお土産でいただきました。
 「キットカット ショコラトリー」はシェフ高木康政さんが全面監修する、世界で日本
 だけの「キットカット」専門店。オレンジとチョコレートの組み合わせ大好きです❤
  クリームチーズ風味も気になります。ありがとうございました。



0 件のコメント: