2014/11/21

Thank-you gift.(Love Memo ATC Frame)


      
     
    Order. "12inch". They were taken care of by "Hagihara coffee" for four days. They
    properly expresses gratitude to those who have helped them. So he wanted 12inch.
    I was used "Love Memo ATC Frame 12inch". Coffee shop has a very nice
    atomosphere. I made without spoiling the atmosphere of coffee shop. Because I'd
    like you to decorate in the shop, I include elements of welcome board. This coffee
    cake is a bonus. I hope you will like it. 
  御依頼の品です。お世話になった珈琲店に12インチの作品を贈りたいというご希望
  でしたので、お店に似合う雰囲気で仕上げました。「ラブメモ」のATCフレームを
  使用しました。上段右から2番目には集合写真、左下①~④の枠には4名それぞれ写真
  と御礼の言葉が入っています。長く飾ってもらえるように、ウエルカムボードの要素
  を加えました。おまけで珈琲ケーキも付けました。

0 件のコメント: