2014/11/14

The requested Christmas card.

     
    Product by request. Workshop. "Christmas card". On the basis of your request, we
    made cards. There are many kinds of card. There is one of a kind. It was tough for
    me to think about the layout. This program is a work of learning special support
    class. Thank you for understanding our activities. She broadens our potential. 
  私達はクリスマスカードを作りました。今回は、御依頼いただいた内容に沿って仕上げ
  ました。職場で使用してくださるそうです。四角い紙を貼るだけのものから30以上の
  パーツを重ねていくものまで様々なデザインがあり、それぞれの生徒に合わせて準備
  しました。1点ものもあります。
  私達の活動を理解してくださり、ありがとうございます。

0 件のコメント: