2014/02/12

6 inches and doll card.


    Product by request.  Workshop. March 3 is "Doll Festival". It is a festival of girl.
  So, we made card of dolls. Use the stamp of Magnolia, we made a Western-style
  dolls. We have also created works of 7 inches and 6 inches. This program is a work
  of learning support class.  


 御依頼の商品です。ひな飾り風カード。マグノリアのスタンプを使用して洋風のお雛
 さまにしました。来年は折り紙で雛人形作りに挑戦できるようになっているといいな
 と思いますp(^o^)q
 
 
 
  6インチと7インチも作りました。紙を数枚貼ったら完成するものから、少し手間をかけ
 
 たものまで様々なバージョンがあります。
 
 
 
 初めて見る和菓子をいただきました。卵の味で栗が包まれていて軟らかく、とても美味
 
 しかったです。高貴な気分が味わえました。ありがとうございました。
 
 
 
 

0 件のコメント: