2014/02/05

Multi-purpose card and wooden clip.


  Product by request.  Workshop.「Multi-purpose card and wooden clip」 We have
  created a product for spring. This program is a work of learning support class.
  There are three stages working process. The cake box of Valentine's Day, We have
   put a delicious chocolate.  In the afternoon, we were sold a multi-purpose card and
  chocolate cake box of  Valentine's Day. Product was sold out.(^o^)丿 


 御依頼の商品です。多用途カードと木製クリップのキット。春用の商品を作りました。
 着色とスタンプ、貼る作業に分担して作業をしました。画像は貼るだけで完成するもの
 です。先月制作したバレンタイン用のケーキボックスに、新宿高野「ロイヤルミルク
 ティーショコラ」を入れてラッピングもしました。午後は作品の販売を行いました。
 沢山お買い上げいただきありがとうございました<m(__)m>




 
 

0 件のコメント: