2014/02/02

Osaka Castle.


 
    It was the temperature like spring today. I was walking around the Osaka Castle.
 
    I felt Chinese is more than Japanese. I seemed to come to China. Sakura-mon it is
 
    important cultural property. Boulders. Being held in Osaka Castle Park Nishinomaru
 
  "Osaka Castle 3D super illumination", many people were lined up. Until February16.
 
  春のような陽気でしたね。大阪城の周辺を散策してきました。中国人観光客が多く、
 
 まるで中国にいるようでした。
 
 
 重要文化財の桜門。
 
 
 桜門枡形の巨石。
 
 
 
 大阪城 西の丸公園で開催されている「大阪城3Dマッピングスーパーイルミネーション」
 
 に、沢山の人が並んでいました。216日まで。まだ工事中でしょうか?姫路城にも久し
 
 ぶりに行きたくなりました。
 
 

0 件のコメント: