2014/05/05

"Children's day".


     
     
    We generally celebrate May 5 as "Children's day", which is one of Japanese national
    holidays. "Children's day" is "Boy's festival". Boy's parents display" colorful carp
    banners" or "helmet". 「子供の日」。街で見かけた鯉のぼりの写真です。

   

    I went to "EARTHDAY KOBE 2014". Food, markets, workshops, and live was held.
    Thai Food shop was popular. Workshop was interesting.「アースデイKOBE 2014」。
  フード、マーケット、ワークショップ、ライブなどが行われました。タイフード店が
  行列していました。ワークショップも面白そうでした。

   
    I went to the "Kobe Meriken Festa". Kobe wine tasting and sale of Kobe beef, flea
    market is being held. 「神戸メリケンフェスタ」。神戸ビーフの即売や神戸ワインの
  試飲、ステージイベント、フリーマーケットが開催されています。

    
 
  I went to "Infiorata KOBE 2014" of umie. This is a new venue. ウミエの「Infiorata
   KOBE 2014」。新規開催なので見てきました。明日までですが、まだ完成していません
  でした。花びらだけの作品よりも時間がかかっていますが、絵と花びらの融合はいい
 感じです。



0 件のコメント: