2014/05/17

Event in Kobe.


   
    I went to the event in Kobe. Event is come in contact with the citizens of Kobe.
    Just in time, Anpanman came. 
 「ふれあい中央カーニバル」に行きました。フィールドイベントとステージイベントが
  あり、ちょうどアンパンマンがやって来ていて賑やかでした。ステージには手話通訳が
 ついているので、私はアンパンマンではなく、その方の手話を興味深く見てきました。

  

  "Awa Odori Festival". This event is sponsored by the Association of Awa dance
  Kansai.One of the most famous dancing festivals in Japan is Awa Odori, in
  Tokushima.
  阿波おどりの流し踊りが行われていました。昨年は多くの連の演舞が楽しめましたが
  今年はタイミングが悪かったようで、1つの連にしか出会えず。



0 件のコメント: