2014/05/02

Nearby mountain.


   
    Let's take a walk for a change. Work learning is class cancellations. Today, we went
    to a nearby mountain. Good weather. But caterpillars....... They disliked caterpillars,
    not to mention snake. He continued shouting as "help". We worked up a nice sweat.
    In the afternoon, we made a sale preparation and sale. This program is a work of
    learning support class. 
  今日は作業学習ではなく、みんなで近くの山に出かけました。先週下見をした山です。
  登山日和でしたが、毛虫だらけ。ある子は「毛虫の顔はもう見たくない」と叫びながら
  歩いていました。その側で、私は毛虫のアップ写真を撮っていました(^^ ツツジが
  見頃できれいでした。午後からは商品販売の準備をして販売をしました。



0 件のコメント: