2014/05/25

Events of handmade.


       
       
    I went to "Sorakuen". Today is admission free. Events of handmade goods was held.
    Because it was hot, shaved ice shop was popular.
 「第16回相楽市」に行きました。布物が多かったですが、アクセサリーのブースを主に
  見ました。暑かったので、かき氷が一番人気でした(^_^;)

   

    Penguin and cat visit.

 「すみっこぐらし」のキャラクター、ペンギンとねこがいました。3組しか撮影に並んで
  いなかったので、撮ってあげました(^^


0 件のコメント: