2014/05/24

Youth.


       
    I went to an event of Hyogo Prefecture agriculture and fisheries high school students.
    It was a very interesting event. High school students are enjoying the youth.
    兵庫県農水産高校生による「第1 兵庫食農甲子園」に行ってきました。鮪の解体
  ショーや毛刈り、食物や植物の販売が行われました。青春って感じでした(^^ゞ

    

  I went to the events of basketball. Sportsman cool!!
 バスケットボールのイベント「3×3 TOURNAMENT.EXE2014」も行きました。久々に
 背の高い人々を見ました❤ スポーツをしている姿もかっこよかったです。



0 件のコメント: