2014/06/13

Cork.


   
   Product by request. Workshop. "6 inches". We made 6 inches of cork. The main
   material is cork. This is the first time to they challenged the coloring. Please display
   your favorite photos. Many people gave us an assist with the work learning. This
   program is a work of learning support class. 
  コルクをメインにした6インチを作りました。エンベリの蝶も着色したコルクです。
 いつものスタンプの他に、インキングにも初挑戦してもらいました。今日は保護者の
 方以外に2名、教育実習生もサポートに入ってくださいました。マンツーマンに近い形で
 作業できたので、とてもスムーズでした。ありがとうございました<m(__)m>

0 件のコメント: