2014/06/26

Ring album and Pocket type book.

     
    Product by request. Workshop. "Ring album". We have created an album that can
    hold a lot of pictures. There is also a photograph mount. Pocket album is small.
    Please cut the photo. Album can write a lot of journal. We used the same stamp and
    paper. This program is a work of learning support class. 
  私達はアルバムとミニポケットブックを作りました。リングアルバムを使用しました。
 ペーパーの他にも糊付きの台紙も入れたので写真を大量にまとめることができます。
 ジャーナルを書きながら楽しく仕上げてもらいたいです。同じペーパーとスタンプを
 使用して、ポケットがたくさんのミニブックも作りました。リアルな蝶が気になった
 らしく、ずっと「リアルだ~リアルだ~」と言っていました(^^ゞ



0 件のコメント: