2014/10/15

46 card.


     
    Workshop. They wanted to card making. If that's what you want, I will agree to it.
    So I chose "46 card". There are card of various kinds. Paper was used the "Crate
    paper", "BOBUNNY", "Bella BLVD" and "Studio Calico". This card can be write a
    journal, and It can be put photograph. 
  講習。簡単なカードをご希望でしたので「46カード」にしました。写真を貼ることが
  できジャーナルも書けるカードです。同メーカーのカード4枚を綴じてミニブックに
  することもできますし、1枚ずつご使用いただいてもかまいません。好みが色々とある
  と思うので、「Crate paper」「BOBUNNY」「Bella BLVD」「Studio Calico」の
  4種類を使用しました。

   
   
  みなさんの作品です。

 
  It's snack time. Thank you so much. おいしいおやつをいただきました。ごちそう
  さまでした。またお会いする日までお元気でお過ごしください。

0 件のコメント: