2014/10/28

New Year’s decoration of Wonder challenge.


   
    Wonder challenge. "New Year’s decoration".I was used die of Wonder House
    original. Die of Fawn is a design of EMMA. This is a decoration of both sides
    specification. Backside is possible to put a photograph. This New Year’s decoration
    is simplified. I change the color and size of decoration. I add the coloring.
    Christmas decoration of "anayuki version Frozen". This work, children with
    physically challenged make together. 
  正月飾り。EMMAさんの小鹿カッティングダイとワンダーハウスの蝶、数字、文字
  (memories)のダイを使用しました。両面仕様なので好きな面を飾ることができます。
  裏側は、Lサイズの写真がそのまま貼れます。ダイのタイトルが「Dream」でした
  ので、新年の抱負などが書ける隠しタグも付けました。これを簡単な工程にし、作業
  学習で子供達と「アナ雪」カラーのクリスマス飾りを作る予定です。

 

  こちらがそのキット。可愛いイラストの部分をそのまま使用したかったのですが、
  バジルを5回抜いた時点で、筋しかつかなくなったので断念(>_<) でも、小鹿とキノコは
  レイアウトに入れたかったので、カッターで切り取りました。残念ながら薄手の
  ペーパーに変えても紙をかませてもイラストは抜けないので、今後は外枠でタグ作りを
  楽しみたいと思います。



0 件のコメント: