2014/10/05

"Barbie exhibition" and "Jagabee".


      
      
      
    "Barbie the eternal fashion icon 55th anniversary". I went to the "Barbie exhibition".
    Barbie of about 550 points were on display. I enjoyed the fashion that clearly reflects
    the era. I strongly feel Barbie presence. Photography is prohibited only Kyary-
    pamyupamyu work. But her work have a unnoticeable presence at the Barbie
    exhibition. 
 「モード オブ バービー展」に行ってきました。デビュー55周年を記念し、約550点の
  バービーが展示されました。バービーとは全く無縁で、この年にして初めて見ました。
  時代を反映したファッションなどが楽しめました。等身大バービーと撮影できるフォト
  スポットやグッズショップもありました。バービーの存在感がすごすぎて、全く目立た
  ないきゃりーぱみゅぱみゅさんの作品だけ撮影不可です。

 
  I found a "Potta". I have eaten "Jagabee", but I didn’t know this character. This
   potato fairies is character of Calbee "Jagabee". 
  ポッタを見つけました。カルビー「じゃがビー」のキャラクターです。食べたことは
  ありますが、キャラクターがいたことを初めて知りました。14歳のジャガイモの妖精
  らしいです。

0 件のコメント: