2014/12/29

"Anything for beautiful baby", and "Cyclamen".


   
    Celebration of a birth. "6inch". Here's something for you. I hope you'll like it. Paper
    was used "webster’s pages". She is beautiful like a Yasuko Matsuyuki. I'm excited
    about her future. Best wishes for your baby's happy future! 
  出産祝いの6インチ。淡く可愛い雰囲気に仕上げました。ペーパーは「webster’s pages
  を使用。Lサイズがそのまま貼れます。タグにはジャーナルをお書きください。3ヶ月
  にして松雪泰子さんのような美しさ。将来が楽しみですね~健やかなご成長をお祈り
  します。
 
  I received Pink Cyclamen. Flower is vivid color. Feel light at heart. Thank you so
    much!! By the way, cyclamen is an improper flower in hospital. It's common saying
    that bad omen. The reason is associate the "painful" and "death". There is a ban on
    fresh flower in hospital. This action is still making waves in the flower shop industry.
 今年もとても大きくて鮮やかで美しいシクラメンをいただきました。気分もお部屋も
  明るくなりました。ありがとうございました。

0 件のコメント: