2014/12/05

Pop-up Christmas card.「Frozen」 color.

     
    Product by request. Workshop. "Pop-up Christmas card". Speaking of this year,
    Anayuki (Frozen) was sweeping the country. We made a pop-up card for
    Christmas using "Anayuki version color paper. So we was used white color, blue
    and light blue. White flower is dish cups. Dish cup is Bento goods of Japanese. 
  They are free to layout. Thanks to everyone cooperation, I was helped. This program
  is a work of learning special support class. 
  今年流行ったアナ雪カラーで、飛び出すクリスマスカードを作りました。復習を兼ね、
  この1年で作業した内容を盛り込んでいます。今回は個人用なので、係分担なしで頑張
  ってもらいました。以前、母の日のカーネーション(2014/4/17Carnation of paper
  2014/4/25Card of Carnation」,2014/5/25ATB. Reuse of cardboard)にも使用したカップで
  花を作りました。ワイヤーを使用せず簡単な作業に変えたので、全員自分でできま
  した。飛び出す仕掛けも初歩のものを選択しました。ぼん天と中ページのレイアウトは
  自由にしたので、皆それぞれです。サポートの皆さんのおかげで、いい感じに仕上がり
  よかったです(^^)v EMMAさんの小鹿ダイを使用しました。



0 件のコメント: