2014/12/26

Surprise gift.


     
    Celebration of a birth. Surprise gifts are "canvas and photo stand". I mailed a
    surprise gift to her. I haven’t seen her in years. She has a cute 3 daughters. I saw
    some pictures of you. I’m most glad that you seem fine. Here's something for you.
    I hope you'll like it. Best wishes for your baby's happy future! 
  出産祝いのサプライズプレゼント。クリスマスに無事届いたそうです。Aちゃんの友達
  のMちゃんから写真をもらって制作しました。写真の色合いや雰囲気が異なったので
   12インチはやめて、お姉ちゃん2人はキャンバス、末っ子ちゃんは写真スタンドに分けて
  仕上げました。なかなか会う機会がありませんが、3人娘ちゃんの健やかな成長をお祈り
  しています。
 
  "CHAMPAGNER-ROSE GEFULLT". I received white chocolate named "Champagne
    Rose" yesterday. Package is very elegant. I want to eat this white chocolate while
    drinking champagne. Thank you so much. 
  シャンパンローズという名のホワイトチョコレートをいただきました。パッケージは
  とても上品で、花びら入りのチョコレート。シャンパンを飲みながら食べたい感じ
  です。ありがとうございました。

0 件のコメント: