2014/12/15

Collage and DecoNap frame.


   
    Product by request. Workshop. "Collage frame". We made various collage frames.
    It is a fusion of paper and DecoNap. Squirrel figurine was used the glue gun. This
    program is a work of learning special support class. 
    私達は色々なフレームを作りました。デコナップとコラージュ作品です。デコナップや
  グルーガンに少し慣れた男子に担当してもらいました。
 
  This is an additional Christmas card. There were also five cute cards of dark blue.
    But I've sold before photographing. I forget well shooting. 
  追加のクリスマスカード。紺色の可愛い系カードも3種類ありましたが、撮影前に販売
  してしまいました(-_-;)

0 件のコメント: