2015/02/06

Match book of 80 pieces.


   
    Product by request. Workshop. "Valentine match book". I asked everyone to
    Valentine goods. It is the match book with chocolate. Everyone has a weakness for
    chocolate. I make an addition 80 match book kits. I think they did it better than last
    time. This program is a work of learning special support class. 
  私達は、追加注文いただいたマッチブックを作りました。今週もキットを頑張って準備
  しました(^_^;) 今回は80個でチョコレートを中に付ける作業が増えましたが、2回目
  なので全員スムーズに作業できました。

0 件のコメント: