2015/02/27

Memories of one year.


   
    Product by request. Workshop. "12inch". Paper is BOBUNNY. This is a work that
    summarizes the memories of one year. We look back on our year together. They were
    used a 6 Photos of school life. There is a hidden brown tag with journaling under the
    photo. We always divide up work. But today is personal work. So layout is simple.
    Anybody can make work alone. Thank you always for your ongoing support. This
    program is a work of learning special support class. 
  12インチの個人作品。私達は、学校生活の思い出を作品にまとめ、写真を見ながら1年
  間を振り返りました。ペーパーはBOBUNNYを使用。いつものような分担制ではない
  ので、全員が無理なく作業できるレイアウトで、どのご家庭に飾っても違和感のない
  雰囲気にしました。ジャーナルはLサイズ写真のポケットにあります。今日も沢山の
  方々にサポートしていただきました。ありがとうございました。

0 件のコメント: