2015/02/08

Character.


   
    Hyogo youth activities festival. Today, I saw "Habatan" again. Blood donation
    character of sailor suit was the popular. 
    ひょうご青少年活動フェスティバル。今日もはばタンに会いました。セーラー服を
  着た献血キャラクターが人気でした。
 
  Valentine collection. Theme is special occasion costume of Valentine's Day.
    Participation was on a first-come, first served basis. Model mode of an amateur was
    painfully obvious. I want to restore my spirits with some new clothes. I'm going to get
    dolled up! I want to be charming woman. 
   バレンタイン勝負服がテーマのバレンタインコレクション。先着順で応募した素人が
  参加。モデル気分になりすぎて?!少々痛~い人もいましたが(^^ 可愛い洋服を着て
  可愛い性格を演じてみたくなりました。
 
  PR event of Mito. There were "Mito-chan" and "Omitan" in shopping mall. 
  水戸のPRイベントで「おみたん」と「みとちゃん」がいました。

0 件のコメント: