2015/02/21

Moroccan cuisine.

   
     
    I met with my friend for the first time in a while and had a meal in spare moments
    from her work. My friend is cabin attendant of international air route. Moroccan
    cuisine. That restaurant has a very nice atmosphere. The scent of flavor hookah is
    in the air. That smells very sweet. I looked about the room curiously. I will eat your
    recommended food. I was fun to talk with her. The time flew by. She gave me a
    wonderful present. We'll meet again somewhere, someday!! I want to go again on
     your country. 
  今日はCAのお友達が大阪にステイしているということでランチ。日本で会うのは初めて
  だったので、不思議な気分でした(^^ お店の常連さん達がフレーバー入りの水タバコ
  を楽しんでいたので、とても甘い香りが部屋中に漂っていました。私達はカレーと
  ケバブ、甘い甘い蜜のパイ菓子を食べながら、楽しい時間を過ごしました。お土産も
  ありがとう!

0 件のコメント: