2014/04/27

Watch of paper and "KOBE German Beer Festival"


     
       
    I participated in the events of "FOSSIL". It is a DIY event that can be free to design
    TinCan. Material is blue inkstamp and permanent marker. First anniversary of
    shops. Brand 30 anniversary. SoI finished it in an auspicious atmosphere. Because
    it is a shop that sells watches, I made a clock of paper. It is a clock, such as the
    vintage.
  FOSSIL」さんのイベントに参加しました。TinCanを自由にデザインできるD.I.Y.
   イベントです。材料は油性ペン数色と自転車などのスタンプ、青インクでした。umie
  1年&ブランド誕生30周年記念ということでしたので、おめでたい雰囲気に仕上げ
  ました。白い缶が15分ほどでこのようになりました。この缶は時計を入れる缶とお聞き
 したので、帰ってからパパッと20分で紙時計を作ってみました。缶で作られたロボット
 も可愛いかったです。家からインクやスタンプを持参して、もっと色々なパターンを
 作りたかったなぁ❤

  
  I went to "KOBE German Beer Festival". Orchestra of home Germany was also
   coming.
   Prost!「神戸ジャーマン ビアフェスティバル」に行ってきました。ドイツビールの
  フェスティバル開催中。本場ドイツから「バイエルン・ドライ楽団BAYERNⅢ」が
 来日して演奏していました。





0 件のコメント: