2014/04/28

Pop-up card and Black thunder chocolate.


   
    Product by request. Workshop. "Pop-up card of the heart" Multi-purpose card.
    Because it is simple, I was thinking mistakes would not happen. But, mistake
    unexpected happened. I regret that it didn't care. This program is a work of learning
    support class.
    母の日用のハートが飛び出すカードです。大きめなので、写真も貼れてジャーナルも
  書けます。全く予想していなかったミスが起こりました。修正不可能だったので、作業
 前に注意しておく必要があったなと感じました。

   
   Black thunder chocolate. Chocolate of Japan is very popular in Taiwan.
    全台大暴動的「黑雷神牛奶巧克力」.但是,个巧克力什么都不知道.没有知名度.
 上星期,台湾游客的意是在电视台上播出.电视的影响力是巨大的.趁机出售.黑雷被放置到
 店里第一次.我看了.但是,我的地域人气不受..不可思
 台湾で人気の日本のチョコレート「ブラックサンダー」。先日テレビで、台湾では入手
 困難なので日本で買って帰ると放送されました。有楽製菓もブラックサンダーという
 チョコレートも初めて知りました。さっそく店頭に並んでいましたが、台湾人観光客が
 来なかったのか売れていませんでした。日本には美味しいお菓子が沢山ありますが、
 何がどこで流行るか分からないものです。




0 件のコメント: