2014/04/18

Opening Ceremony of work learning.


      
    Product by request. Workshop. "Easel card". We made a photo stand. This card is
    perfect for photos of spring and new students. I inflated the image from the emblem.
    Mothers of the students came to help. Guardian support is very thankfully. This
    program is a work of learning support class.
   イーゼルカード。開講式後、写真スタンドになるカードを作りました。入学・進級を
  イメージした春の作品で、中は花柄です。学校名や校章をデザインにアレンジしてと
 いうことでしたので、桜の中に「M」の文字を入れました。

 
  こちらは、入学式の日に撮影をお願いしていた写真を添付して、新1年生の皆さんに贈り
 ました。今日は保護者の方々もサポートに来てくださり、とてもありがたかったです。




2 件のコメント:

yoshi さんのコメント...

綺麗なカードが出来上がったね。
やっぱ桜いいよねぇ。

natu さんのコメント...

ありがとう(^O^)
入学式は桜が散り始めていたので、
桜のカードにしてちょうど良かったかな。
サポートに来てくれた方が多かったので、
無事に完成!!