2014/07/09

Card of summer.


     
    Product by request. Workshop. "Cards".  We made a card of summer. The design is
    swimsuit and sunflower. Card of sunflower is double pages. It’s summer!! This
    program is a work of learning support class. 
  私達は夏向けのカードを作りました。夏らしく向日葵と水着のデザインにしました。
  向日葵カードは見開きなので、写真が貼れてジャーナルも書くことができます。


   
   I received souvenirs. Cute earrings(*˘˘*) It is a souvenir from Korea. Thanks. 
   お土産で可愛いピアスをいただきました。縞馬を選択❤ ありがとうございました。

0 件のコメント: