2014/07/21

“Marine Day” 2014.


       
       
       
     
       
     
    “Marine Day”. Marine Day is a Japanese national holiday. We give thanks to the
     ocean’s bounty on that day. Today is "Marine Day", so I went to the "Kobe Port boat
     heaven". The water discharge by fireboat of Kobe water fire department. The boat
     parade by the patrol boat. Ship of Government is held experience sailing. Cleaning
     ship was open to the public today. Practice and sailing ship "Nippon Maru" and
     training ship "Seiun Maru" was the berth. Ship is so cool!! I met Sunny ladder, Pegi
     chief engineer, and captain nami maru. I also met Kobe wedding queen, and rabbit
     of  “Sylvanian Families”. 
   海の日ということで、「神戸港ボート天国」に行ってきました。神戸市水上消防署の
   消防艇による放水、巡視艇などによる船艇パレード、各官公庁船の体験航海や海面
   清掃船の一般公開などが実施されました。他にも遊覧船や屋形船など沢山の船を見る
  ことができました。練習帆船「日本丸」と練習船「青雲丸」は停泊中。今日出会った
  キャラクター達は名札付きでした。サニーラダー、ペギ機関長、キャプテンなみ丸
   です。神戸ウエディングクイーンとシルバニアファミリーのうさぎもいました。

0 件のコメント: