2014/07/08

Four types.


     
     
    Product by request. Workshop. "Match book". We made the match book of variety.
    (Size and atmosphere is different.) Type of match book is four types. (Elegant atmosphere,
     Bag type, Vegetables pattern, and Atmosphere of summer.) Look at the match book for the
    summer, they were pleased with the "swimsuit". Students were classified "young
    woman" and "old woman". For your information, swimsuit woman who appears on
    the inside is "old woman". I don’t know the difference. This program is a work of
    learning support class. Today is hot and extremely humid(-_-;) 
  私たちは色々な大きさや雰囲気のマッチブックを作りました。上品系、バッグ型、
  野菜柄、夏用です。夏用(右上)のマッチブックを見て、「水着のお姉さん!」と
  言って喜んでいました。ちなみに中の柄に登場する水着女性は「おばさん」だそう
  です。私にはその微妙な違いがわかりませんでした(^^

0 件のコメント: