2014/07/29

"Exhibition of forest insects" and Night market.


   
    I went to the "Exhibition of forest insects". We go into the insect cage. I watched
    the beetles. So cool!! Visitors can walk around freely and touch insects in the
    enormous insect cage. Children is too touch. Beetles were getting weaker, it seems.
    Languish. I feel sorry. 
 「昆虫の森展」に行ってきました。今年もちびっ子達に混ざってかっこいいカブトムシを
  観賞(^^ 子供達に触られすぎて弱っているカブトムシもいてかわいそうでした。
  今年は、展示や販売以外に子供向けのコーナーが増えたような気がします。

   
  I went to the night market Motomachi.  On festival day, both sides of the street are
    lined with stalls. Night Market was crowded with people. A long line. Popular shop,
    where waiting in a line is inevitable. This shop is popular. Menu is only steak.
    1 dish 500 yen. 
  今年も賑わっていた「元町夜市」に行ってきました。内容は毎年同じですが、屋台が
  増えていました。ステーキを求めて行列が出来ていました。祭りには浴衣を着た人も
  多いので、それを見ると浴衣が着たくなります。

0 件のコメント: