2014/07/04

CD・DVD case.(plastic)


   
    Product by request. Workshop. " CDDVD case". We made a CDDVD case.
    (Standard type of plastic) There is a mini-album in place of the lyric sheet. This CD
  DVD case can give a present a mini-album with the video and sound source. This
    program is a work of learning support class. 
  私たちはCDDVDケース(プラスチックのスタンダードタイプ)を作りました。歌詞カードを
  入れる部分がミニアルバムのようになっています。

 

    I was given pudding of two-layered. It was yummy. It has a texture that melts in my
    mouth. Thanks.
    思いがけない方から「川井ぷりん」をいただきました。2層になっていてカラメルは
 別容器に入っていました。おいしくいただきました(●´ω●)♥


0 件のコメント: