2014/07/15

Wire earrings.


     
    Product by request. Workshop. “Wire earrings”. Male student tried to wire
    knitting. They won't give up till the end. Amazing! Teacher of men was give up.
    Wire earrings is a lightweight and cool. This program is a work of learning
    support class.  
  自分用にピアスを制作したのですが、作業学習でも作ることができるかもしれないと
  思い試しました。男子生徒達がワイヤー編みに挑戦。男性の先生はギブアップ(^^
  彼らはサポートしてもらいながら最後まで編みあげることができました。

     
   

  I showed her all round the Osaka town. Lunch is Korean cuisine "bibim". It was
     very delicious. We did walk around for shopping today in Osaka. After the window
  shopping, we ate the cake in the "Quil Fait Bon".
  大阪をご案内。ランチは韓国料理「ビビム」でチョル麺スンドゥブと石釜ご飯、
   おかわり自由のおかず3種を食べました。나는 순두부도 쫄면도 좋아합니다 とても
   美味しくてお腹いっぱいになりました。お店の巡りの後「キル フェ ボン」へ。
   今日からマンゴーWeekだったので、マンゴーケーキを選択。銀座店は雰囲気もよく
  美味しいそうです。ジンジャーとレモンバームの炭酸飲料はお気に入りです。タイで
  飲んだレモンバームジュースが飲みたくなりました。


0 件のコメント: