2014/07/11

Summer greetings card and Bag of paper cups.


     
    Product by request. Workshop. “Summer greetings”. We made a summer greeting
    card. The layout is free. It is two kinds of watermelon version and swimming version. 
    暑中見舞いを2種類作りました。①水泳の授業写真&イルカ ②すいかとペンギンです。
 それぞれのレイアウトで可愛いはがきが完成しました。

   
  "Bag". We made the bag. This is the simplest version. This bag put a message and
  confectionery. Graduates came to school. They come to see us. This program is a
  work of learning support class. 
 私達はバックを作りました。色々な形にアレンジできますが、一番簡単でシンプルな
 バージョンにしました。メッセージやお菓子などを入れてプレゼントするのに使い
 ます。



0 件のコメント: