2014/09/13

"Additional sample 4" and "mascot of Miyazaki".


     
    Additional sample 4"Flag book". I was made based on "flag book". Mini book of
    large volumetric. I've used 17 pictures of L size. Journal is also the same size as the
    photo. These are photos of table tennis tournament. Paper used "BOBUNNY".
    An inner paper is all bazzill. 
  追加見本4。大容量のミニブック。写真を切らずに使用したかったので、"Flag book"
  アレンジして見本を制作しました。Lサイズの写真を17枚使用し、ジャーナルも写真と
  同じサイズで入れ、卓球大会の思い出をまとめました。ペーパーは"BOBUNNY"で、
  内部は全てバジルです。(2014/7/17Photo stand of DecoNap and Gift boxsample」,2014/8/21
   Additional sample」,2014/8/25Additional sample 2」),2014/9/1Additional sample 3

  

    I found the mascot of Miyazaki Prefecture. The name of this dog is "Hii". Mascot
    costume is "citrus tamurana" of specialty. 
  初めて見るキャラクター、宮崎県の「ひぃ」がいました。何をモチーフにしているのか
  調べてみると、特産の日向夏をかぶった犬でした。「県」と「犬」をかけているよう
  です。宮崎はものすごく遠い印象がありますが、少し身近に感じることができました。

0 件のコメント: