2014/09/16

"Wire accessories" and "Halloween decoration".


      
    Workshop. We made "Wire accessories" and "Halloween decoration". Both are easy.
     I was made based on "wire pierced earring".(2014/7/15Wire earrings) Everybody
    don't wear pierced earring. So, I've arranged to necklace. Everybody do the crochet
    with no trouble at all. It looks like a professional job!
  講習。ワイヤーアクセサリーとハロウィン飾りを作りました。皆さんピアスをされてい
  ないので、以前投稿したワイヤーピアス(2014/7/15Wire earrings)をアレンジしてネック
  レスにしました。すいすい~っと編んで作っていただいたパーツは、プロのような?!
  仕上がりです~


 

    The necklace suits your clothes perfectly. 
  皆さんのお洋服にもぴったり!!

     

    Halloween decoration is both sides specification. Choose whatever you'd like. This
    decoration will be able to prop up against the easel, and hanging. 
  オレンジ色を控えめにしたハロウィン飾りは、両面に写真が貼れるようにしました。
  イーゼルに立てかけたり、吊るしたりしてお好みの面を飾ってください。


  
  皆さんの作品です。

 
    It's snack time. I enjoyed the eating delicious food in the sense of taste, the sense of
    smell, and visual sensation. Thank you so much. 
  手作りの宇治ぜんざい、ティラミス、プチカップケーキ、熊谷銘菓、紅葉屋本店の
 「五家宝」をいただきました。味覚と嗅覚、そして視覚でも食を楽しませていただき
  ました。ごちそうさまでした。

2 件のコメント:

CATS さんのコメント...

ワイヤーのネックレスが作れるなんて…初体験でうれしいです。明日にでも、お友達のを挑戦してみます。どんなラッピングにしようかと考えるのも楽しいですね。
堅祐のかわいいバスケットもありがとうございました。夕食後にまたケーキやuji zenzai、ハロウィンのお菓子など家族みんなで食べました。美味しいものは、すぐ無くなる我が家です。

natu さんのコメント...

CATSさん❤
喜んでいただけてよかったです!!
よりよく見せるラッピングも重要ですね。
私は売り物より、ラッピングや非売品のディスプレイに目がいってしまします(^^ゞ
アイスクリームのせは初めてでしたが、美味しかったです❤