2014/01/01

Happy New Year 2014!


     I wish you a Happy New Year. I'm very grateful to you for the kindness you showed
     us last year. May the New Year turn out to be the happiest and the best for you.
     I look forward to your continued good will in the coming year. Thank you very much
     for your New Year's Card.
     I'm sent from Kobe (Japan) this blog. I'll post handmade, homemade, and Kobe
     information. Please come to play if you are interested. Stay tuned. Natu(*´`)

 
 初日の出。布引の展望台からです。
 
 
 
  今年は午年。大絵馬が飾られた湊川神社。大混雑で警備もすごかったです。屋台数が
 
 多く、ほとんどの店が机に消火器を置いていました。蟹と苺大福が美味しそうでした。
 
 
 花時計も干支の午?正月飾りには欠かせないハボタン(白・赤)が使われています。
 
 
 予想外に空いていた生田神社。職員の方が作られた杉盛。
 
 
 昔から行っている二宮神社。近所の人しかいないような神社でしたが、いつ頃からか、
 
 明らかに参拝者ではない若い女の子達の姿が…嵐の二宮君のファンだそうです。
 
 
 ぶらぶらしていると、ワルたんとキャプテンタワー君、七福神などに出会いました。
 
 
 
  初釣りに行かれた方が、太刀魚とマルハゲを届けてくださいました。新鮮なので、刺身
 
 と煮物にして食べます。ありがとうございました。
 
 
 
 

0 件のコメント: