2014/08/03

"Harbor Land 2014"


      
     
    "2014 Day of the harbor land". It is a festival of once a year. Various events were
    held. The model is wearing a dress of kraft paper. Style of model is so jealous. I felt
    that it isn't difficult to kraft paper dress making. It also made me feel like I can
    make it! 
 「2014 ハーバーランドの日」。年に一度の祭りで、手作り教室やステージ、ライブなど
 様々なイベントが開催されました。興味を持ったイベントは「デザイナー×ファッショ
 ンモデル ドレス作りandファッションショー」です。クラフト紙のドレスを着た本物の
 モデルさんを見たかったからです♥(*><*))) 本当は女子中学生が主役です…。約20
 のハイヒールを履いていましたから190㎝くらいでしょうか。華があり羨ましいスタイル
 に見惚れました。ドレスは私でも作れそうな感じでした。

    
  Ultra Seven, and Ultraman Taro. Ultraman Taro was the popular. There was a
  large audience. Warutan.
 ウルトラセブンと、ウルトラマンタロウ。タロウはとても人気がありました。
 わるタンが信号待ちする人にいたずらをしていました。

0 件のコメント: