2014/08/02

"Minato Kobe Fireworks".

      
      
      
      
      
     
     
                   
     
    "Minato Kobe Fireworks". It has been raining since yesterday evening. The weather
     is inopportune. But it was held. There was a display of fireworks on the Kobe this
     evening. There were a lot of people who came to the fireworks display. Fireworks of
     Kobe set off fireworks at sea. About 10,000 bottle rockets to be set off.  Fireworks
     are a Japanese summer tradition. I watched in several place this time. High-rise
     building. This place commands a splendid view. I watched in the warehouse near to
     the sea. I’m not easily moved, but I was impressed!!  
  「みなとこうべ海上花火大会」に行ってきました。雨だったので、昨年のように山に
   登って見るのはやめ、高層ビルの24階と海の近くで見てきました。大して混んでいな
   かったので穴場でした。 いつか海に映る花火が見てみたいです。間近で花火を見て、
   久々に感動~(*´`) 帰りに「カンパイ KOBE」というイベントに寄りました。
   震災や復興を謳っていますが…?????

1 件のコメント:

natu さんのコメント...

Mさん
メールありがとうございます。
どちらも無料のエリアです。
迫力満点でした!!