2014/08/30

"Lisa and Gaspard" and "TOKYU HANDS".


   
    Lisa and Gaspard came to the shop today. This character's image is free gift for
    every customer who bought during the special sale period by bakery. 
  パンの粗品のキャラクターという印象が強い?!リサとガスパールが来店していました。
  老夫婦が「何の生き物の人形?」と話しながら去って行きました。気になったので
  調べてみると、うさぎでも犬でもないパリの住人と記されていました。一体何なん
 でしょう~?? キティちゃんは、猫か女の子かで大論争になっているそうです~ Hello Kitty
    is a girl or a cat? That is still a matter controversy in Europe and America.

   
  I went to TOKYU HANDS today. Bargain is being held. I bought set of ink and
  stamp at a bargain. 
 恒例の「ハンズメッセ」に行きました。毎年バーゲンになる商品は同じで、欲しい
 物は対象外なのですが…とりあえず、文具売り場を見に行っています。今日はさほど
 多くなかったですが、初日(28)の三宮はハンズメッセと書かれた袋を持った人だらけ
 でした。

0 件のコメント: