2014/08/27

"Star book" of yellow.


   
    Workshop. We made "star book". Everybody demanded "star book" of light yellow.
    I respond to a request. So today is second time "star book". This "star book" look
    little cute. This "star book" can manage a wide range of theme. (Baby, family, flower,
    trip, and food……) Because of time constraints, we can't make paper box in the
    shape of suitcase. Maybe next time?! 
  講習。スターブック。以前、ダーク系でバック型の箱に入れるスターブックの講習を
  しましたが、再リクエスト。時間の都合でバッグはなしです。今回は黄色系をご希望
  でしたので、「echo park」のペーパーを使用して、可愛すぎない程度に可愛く仕上げ
  ました。お一人はベビー仕様です。2回目のUさんが、徐々に作り方の記憶を蘇らせて
  くださいましたので、最後の合体方法の説明をお願いしました。人に教えると覚えられ
  ます(*^^)v   Lサイズ写真を貼る場合は左右を少しカットしてください。明るい色合いで
  楽しい感じの写真が合います。

 
    
 
 今日の作品です。

 

    It's snack time. We ate watermelon, fig-compote, chocolate of Switzerland souvenir,
   and rice crackers.Swiss chocolate really melts in my mouth. Thank you so much.
  おやつには、すいか、手作りの無花果コンポ―ト、スイス土産のチョコレート、あられ
  などを美味しくいただきました。甘くて美味しい物が沢山!!ごちそうさまでした。

 

    I got the fresh vegetables. She grow vegetables in a field. These are Leek, Pumpkin,
    and Shiso(perillas). I can't thank you enough. 
  新鮮なお野菜をいただきました。南瓜と韮と紫蘇です。いつもありがとうございます。

0 件のコメント: