2014/08/31

"Kappaebi kun" and "Fujiminori".


   
    I found the "Kappaebi kun" of Calbee. I sing the theme song."Once you pop, you can’t
    stop". We just can’t stop eating(^0_0^) 
  かっぱえびくんを発見しました。カルビー、かっぱえびせんのキャラクターです。ポス
  ターには「やめられへん、とまらへん!」と関西弁で書いてありました。テーマソング
  が頭の中でぐるぐるとまわっています~♪♬

 
  I got a big grape "Fujiminori". This grape is all of a size. A grain of grape is about 500
   yen coin. This grape is rich in fruit juice. This grape has an aroma of sweet with a
   hint of tartness. Fantastic! Thank you so much. 
  加西特産の大粒系ぶどう「藤稔」をいただきました。紫黒色でずっしりと重い。果汁が
  多く、酸味と甘みの両方を感じました。粒の大きさが500円硬貨の直径以上ありました。
  おいしくいただきました。 先日、一房55000円!!の高級ぶどうがテレビで話題になって
  いましたが、いつの日か食べてみたいものです(^^

0 件のコメント: