2014/08/24

"Movi", Wood and Souvenir.


   
    I found the "Movi" of "Vissel Kobe". Origin of a name is  "Moo~♬" "Victory".
    I unexpectedly met various characters. Movi was most popular. These results were
    unexpected.
    ヴィッセル神戸の「モーヴィ」がいました。何度も見たことがありますが、初めて名前
  を知りました。「モ~」+「勝利」でモーヴィだそうです。今日も色々なキャラクター
  と出会いましたが、一番人気がありました。

  
  This shop is a store dealing in timber. I got a piece of wood. It's free. Tree of this shop
    is very beautiful. I found a faint smell of wood. I wonder what I should make(*˘˘*)
  木材店で無料の「木っ端」を貰ってきました。こちらのお店の木材はとても綺麗な切れ
  端なので、鑢がけしなくてもそのまま使えます。何を作ろうか考え中です。

   

    I got lots of souvenirs. These are passion fruit of home-grown and chocolate of
    Hokkaido. I was very happy to receive a souvenir from you. Thank you so much.
   北海道のお土産とお庭で作られたパッションフルーツをいただきました。北海道いい
  なぁ~羨ましい。パッションフルーツはヨーグルトに入れていただきました。
  ありがとうございました。

0 件のコメント: