2014/08/09

National hight school baseball championship and Rilakkuma photo session.


   
    The 96th national hight school baseball championship has begun at Koshien stadium.
    In the plan…. However, due to a typhoon the game was postponed. The rain and
    wind is strong from the effects of the typhoon. High school baseball player of two
    schools are stay with nearby hotel. 
  朝から警報と注意報が出ました。今日から甲子園球場で行われる予定だった「第96
  全国高等学校野球選手権大会」は、台風の接近による悪天候で11日に順延。高校野球は
  一生懸命な姿が見られるので感動します。先日から神戸駅付近で丸刈り集団を見かける
  なと思っていたら、近隣のホテルに2校が宿泊していました。香川県立坂出商業と盛岡
  大学附属のみなさん、応援していますヽ(^o^)丿

   
  Rilakkuma photo session. They are wearing special costumes of 10th anniversary.
    A crowd of people gathered around the Rilakkuma. There is doubtful.
    Representation of the flyer is "three people". What is a quantifier of character
 大リラックマ展限定衣装を来たリラックマ、キロイトリ、コリラックマの3体と記念
  撮影会が行われていました。大雨の中、開店前に並んで整理券を得た人が一緒に撮影
  できたそうです。フライヤーを見ると「3人」と記載してありましたΣ(゚Д゚)
    助数詞を教える時、キャラクターは人なのかなと思いながら帰ってきました。

0 件のコメント: